poniedziałek, 10 listopada 2014

Zlot Betlejemski w Zakopanem

Druhny i druhowie! Tak, jak w zeszłym roku, tak i tym razem zapraszamy Was serdecznie do udziału w Betlejemskim Zlocie w Zakopanem. Niestety nie wiemy, jak będą w pełni wyglądały koszty udziału w Zlocie (informację tą podamy do 14 listopada br.), jednakże ze względu na krótki termin zgłoszeń już teraz musimy zebrać listę uczestników (na zgłoszenia od drużynowych czekam do 25 listopada!). Bezpośrednie przekazanie Betlejemskiego Światła odbędzie się na Słowacji w miasteczku Svit.

Bardzo ważna informacja dla drużynowych, którzy będą zgłaszać swoich podopiecznych. W pierwszej kolejności wyjazd adresowany jest do grup harcerskich, starszoharcerskich i wędrowniczych, jak miało to miejsce w zeszłym roku. W chwili obecnej przewidujemy limit zgłoszeń - 4 osoby z jednostki harcerskiej, starszoharcerskiej i wędrowniczej
Każda osoba musi posiadać:
-  aktualny dowód (wystarczy tymczasowy) lub ważny paszport,
- pełne umundurowanie (regulaminowe: bluza mundurowa, spódnica - dla dziewcząt, spodnie - dla chłopców - czarne lub oliwkowe - nie dżinsy, nakrycie głowy - rogatywka, beret, kapelusz skautowy lub furażerka). 
Organizator przewiduje na miejscu jeden nocleg (z 13 na 14 grudnia oraz jeden ciepły posiłek). W ramach Zlotu odbędą się m.in.:
W dniu 13 grudnia:
- warsztaty dla harcerzy i harcerzy starszych,
- warsztaty dla wędrowników,
- warsztaty duchowe,
- warsztaty wieczorne
- koncert,
- ognisko,
- oraz odbiór Betlejemskiego Światła Pokoju po stronie słowackiej w dniu 14 grudnia.  

Prosimy zatem o przesłanie niezbędnych danych za pomocą poniższego formularza. Informujemy jednocześnie, że dane wymagane są przez organizatora Zlotu, nie zaś przez organizatora wyjazdu. 

Aplikacja zgłoszeniowa - FORMULARZ REKRUTACYJNY

W razie pytań, bądź wątpliwości prosimy o kontakt z koordynatorem Akcji:
pwd. Marlena Kocur
marlena.kocur@wp.pl



pwd. Marlena Kocur
Koordynator Akcji

Betlejemskiego Światła Pokoju 2014